A WEBLAP ÜZEMELTETŐJÉNEK ADATAI

A webshop üzemeltetője: Civis-Graffiti Kft.
Adószáma: 13625414-2-09
Cégjegyzék száma: Cg. 09-09-012121
Bankszámlaszáma: 11738015-21464812
Telephelye/bolt: 4026 Debrecen Kar utca 39.

Nyitvatartás: Hétfőtól-péntekig: 07.30 - 16.00

Szombaton: 07.30 - 12.00

Kapcsolattartó személy neve: Fekete Imre

Vezetékes telefonszáma: +36 52 340 709

Mobil telefonszáma: +36 20 560 1179

Elektronikus levelezési címe: civisgraffiti@civisgraffiti.hu

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK 

1. Szállítás:  A kissebb csomagokat futárszolgálat által.

A megrendelt és készleten levő termékeket 48 órán belül útnak indítjuk.    

A homlokzati höszigeteléseket, a festékeket és egyéb zsákos, nehéz és terjedelmesebb anyagokat külön egyeztetés után szállítjuk.

A futár a megadott címre, munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagot.

Amennyiben nem talál a megadott címen senkit a megadott  telefonszámon egyeztet az átvételről.

Ha egy hét múltán sem érkezne meg a várt küldemény, kérjük, keressen meg minket telefonon vagy e-  mailben, mert lehetséges, hogy a csomagját a futárszolgálat valamilyen jelzéssel visszaküldte hozzánk, esetleg elveszett.

Fizetési lehetőségek a webáruházban:

Előreutalással: E-mail-ban megkapott díjbekérő alapján, a díjbekérőn szereplő bankszámlára utalva. rendelését 5 napig tartjuk fönt.

Utánvét: futárnak átvételkor kézpénzben fizetve

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetés esetén a Vevő kényelmesen és biztonságosan vásárolhat a Civis-Graffiti Kft. webáruházában. 

A kiválasztott áruk megrendelése után Vevő az OTP Bank SimplePay fizetőoldalára kerül átirányításra, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

A Vásárló a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattint, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) köteles megadni.

Az OTP Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra.

Amennyiben a Vásárló Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak a Bank csak abban az esetben fogadhatja el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi.

Az lefogadható bankkártyák emblémáit a Civis-Graffiti Kft. a Honlapján közzéteszi.

A Civis-Graffiti Kft. fizetés után a megrendelést feldolgozza és azt visszaigazolja a Vevő részére.

A visszaigazolással – annak a Vevőtől kapott e-mail címre történő elküldésével – a Felek között a magyar polgári jog szabályai szerinti, elektronikus úton történő szerződéskötésre irányadó rendelkezések szerinti adásvételi szerződés (továbbiakban: Szerződés) jön létre.

A szerződéskötés napja a visszaigazolás Civis-Graffiti Kft. részéről történő elküldésének napja, tekintet nélkül arra, hogy a Vevő valós e-mail címet adott-e meg, vagy hogy az üzenetet elolvasta, vagy a Civis-Graffiti Kft. e-mailjét visszaigazolta volna.

               A Szerződés létrejöttéről a Civis-Graffiti Kft. írásban tájékoztatja a Vevőt, megrendelési visszaigazolás formájában (Szerződés), amely pontosan, tételesen és konkrétan                     tartalmazza a megrendelt Termékek megnevezését, azok árait, a megrendelés szállítási határidejét, módját és költségét (Ft) azaz forint összegben.

               A Civis-Graffiti Kft. csak azokért a megrendelt Termékekért tartozik felelni, melyek a megrendelési visszaigazolásban (Szerződés) is szerepelnek.

Fizetési lehetőségek személyes átvétel esetén:


Készpénzben: személyes átvétel esetén a debreceni üzletünkben ( 4026 Debrecen Kar utca 39 sz.). 

Előreutalással: E-mail-ban megkapott díjbekérő alapján, a díjbekérőn szereplő bankszámlára utalva. rendelését 5 napig tartjuk fönt.

Bankkártyával személyesen az üzletben: személyes átvétel esetén a debreceni üzletünkben ( 4026 Debrecen Kar utca 39 sz.).

Bankkártyával a webáruházban:

Bankkártyás fizetés esetén a Vevő kényelmesen és biztonságosan vásárolhat a Civis-Graffiti Kft. webáruházában. 

A kiválasztott áruk megrendelése után Vevő az OTP Bank SimplePay fizetőoldalára kerül átirányításra, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

A Vásárló a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattint, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) köteles megadni.

Az OTP Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra.

Amennyiben a Vásárló Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak a Bank csak abban az esetben fogadhatja el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi.

Az elfogadható bankkártyák emblémáit a Civis-Graffiti Kft. a Honlapján közzéteszi.

A Civis-Graffiti Kft. fizetés után a megrendelést feldolgozza és azt visszaigazolja a Vevő részére.

A visszaigazolással – annak a Vevőtől kapott e-mail címre történő elküldésével – a Felek között a magyar polgári jog szabályai szerinti, elektronikus úton történő szerződéskötésre irányadó rendelkezések szerinti adásvételi szerződés (továbbiakban: Szerződés) jön létre.

A szerződéskötés napja a visszaigazolás Civis-Graffiti Kft. részéről történő elküldésének napja, tekintet nélkül arra, hogy a Vevő valós e-mail címet adott-e meg, vagy hogy az üzenetet elolvasta, vagy a Civis-Graffiti Kft. e-mailjét visszaigazolta volna.

               A Szerződés létrejöttéről a Civis-Graffiti Kft. írásban tájékoztatja a Vevőt, megrendelési visszaigazolás formájában (Szerződés), amely pontosan, tételesen és konkrétan                     tartalmazza a megrendelt Termékek megnevezését, azok árait, a megrendelés szállítási határidejét, módját és költségét (Ft) azaz forint összegben.

               A Civis-Graffiti Kft. csak azokért a megrendelt Termékekért tartozik felelni, melyek a megrendelési visszaigazolásban (Szerződés) is szerepelnek.



A szerződött partnereinknél a szerződésben foglaltak szerint átutalással is fizethetnek.


 A szállítás költségét a rendszer autómatikusan hozzáadja a megrendelés végén a súlytól függően.

A 3 méter feletti termékeket csak az üzletkötöink tudják kiszállítani, ezért kérjük ilyen esetben telefonon egyeztessenek a központtal a szállítás idejéről.   

Ha vásárlása eléri a bruttó 127.000 Ft  számla értéket a futárköltséget átvállaljuk öntől.

 

A szerződött partnereinknél a szerződésben foglaltak szerint.

Homlokzati hőszigeteléseket, festékeket, egyéb zsákos- nehéz- terjedelmes anyagokat egyedi ajánlat alapján és előreutalással szállítunk.

2. A megrendelt termékek személyes átvétele: Lehetőség van arra, hogy a megrendelt árut ne postai úton, hanem személyesen vegye át. Kérjük, ez esetben szíveskedjék a regisztráció során bejelölni ezt az igényét. A megrendelt terméket 5 napig tartjuk fenn, melyet a megrendelést követő 3. nap elteltével az alábbi címen vehet át a bolt nyitvatartási ideje alatt: 4026 Debrecen Kar utca 39. Nyitvatartási idő: Hétfőtől - péntekig: 07.30-16.00 Szombaton: 07.30-12.00

3. Lehetséges-e a számlát megbontani két megrendelő részére? Sajnos nem. Ha ilyen igény merül fel, a legegyszerűbb megoldás az, ha más felhasználói néven is regisztráltatja magát, és ezzel a hozzáféréssel rendel. A megrendeléskor küldjön egy e-mailt, melyben közli velünk, hogy a megrendelt termékeket egy csomagban egy azon postacímre kívánja megkapni, csak a számlázási adatok különbözzenek.

4. Külföldről történő rendelés: Kérjük, szíveskedjék felvenni velünk a kapcsolatot (e-mailben vagy telefonon), hogy a megrendelt termék feladásának költségét közölhessük, valamint a bankszámlánk számát megadhassuk Önnek. A külföldről megrendelt termékek árát és postaköltségét előre kérjük bankszámlánkra átutalni. Az átutalás megtörténte után postázzuk a csomagot.

5. A megrendelt termékek személyes megtekintése: A kiválasztott termékek előzetes személyes megtekintésére üzletünkben is van lehetőség.

6. Rendelések teljesítése: Ha olyan terméket rendel, amely nincs készleten. Akkor e-mailben vagy telefonon értesítjük a termék várható érkezéséről.

A RENDELÉS MENETE

Rendeléseit leadhatja e-mail-ben, vagy a webshopon keresztül. Megrendelés információ: (+36) 20/560-1179 A webshopos megrendeléséhez szükséges a regisztráció! Ha regisztrál a regisztráció menüpont alatt később megtekintheti rendeléseit és az adatait megjegyzi a rendszer. Miután kiválasztotta az Önnek megfelelő termékeket, a bevásárlókocsi (Kosárba) ikonra kattintva teheti a terméket a kosarába. Ezt később ellenőrizheti a Kosár tartalma, megrendelés menüpont alatt, valamint folyamatosan látja a bal oldali boxban "a kosár tartalma" felirat alatt. Ha végzett a termékek böngészésével, és a kosarába kerültek a kívánt árúk a Vásárlás befejezése gombra kattintva megtekintheti, hogy miket vásárolt, itt tehet módosításokat is, majd beállíthatja a fizetési-szállítási paramétereket is. A rendelést követően e-mailben a megadott címén visszaigazoljuk a megrendelését. / A készleten lévő termék, választott fizetési módtól függően (előre utalásnál a pénz megérkezése, visszaigazolást követő) két munkanapon belül postázásra kerülnek. Beszerzés alatt lévő termékek esetén ez 5-10 munkanap. Abban az esetben, ha egy termék forgalmazása vagy beszerezhetősége szűnik meg, akkor ezt rögtön a visszaigazolásban tudatjuk és a terméket levesszük a honlapról is. Megrendeléseit folyamatosan követheti a "Korábbi rendeléseid..." menüpont alatt.

AZ ELÁLLÁS JOGA, ANNAK FELTÉTELEI, GYAKORLÁSÁNAK MÓDJA ÉS KÖVETKEZMÉNYEI

Rendelése során élhet a 17/1999. rendeletben rögzített elállási jogával.A szerződéstől, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett áruértéket (szállítási költség nélküli összeget) legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (visszaszállítási költség, banki költség). Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A SZAVATOSSÁG ILLETVE JÓTÁLLÁS FELTÉTELEI

Az általunk forgalmazott termékekre a vásárlástól számított 1 évig garanciát vállalunk rendeltetésszerű használat mellett, kivéve, ha a gyártó ettől nem tér el Magyarországon. Minden termék mellé a gyártó/importőr által biztosított információs anyagot adunk. Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges. Ha a terméken keletkezett sérülések hibás használatra utalnak, úgy a garancia érvényét veszti. Ha a termék a hibás használat, következtében személyi vagy egyéb sérülést okozna, úgy a gyártó/forgalmazó nem vállal felelősséget! Garanciális probléma esetén a termék visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. Ha a hibás termék bevizsgálása után a garancia jogos, úgy a visszapostázás költségeit az eladó viseli. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a PTK 49/2003 jul.30. és a 151/2003 sz. rendeletben foglaltak az irányadóak. 10. Szerződéskötés: Az áruházban történő rendelés megerősítésével jelen szerződési feltételeket elfogadottnak tekintjük!

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

Rendelésekor kizárólag azon információk kerülnek rögzítésre, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adja ki a webáruház tulajdonosa. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek a termék kézbesítéséhez szükségesek.

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

Az Értékesítő semmilyen esetben sem tehető felelőssé a termék használatával kapcsolatban a Vevőnek vagy másnak okozott közvetlen vagy közvetett kárért, sérülésért, profit vagy ügyfelek elvesztéséért, vagy bármilyen más kárért. Az Értékesítő bárminemű teljes anyagi felelőssége nem haladhatja meg a Vevő által a termékért fizetett összeget.